مطالب مرتبط:
پیام مولوی عبدالحمید به مسعود پزشکیان: تبریک نهایی را به زمان تحقق وعده ها موکول می کنم | پیام انتخابات، پیام آگاهانه ی دیگری از نوع «اعتراضی» بود؛ حاکی از اینکه ملت ایران خواهان «ایجاد تغییر و تحول اساسی» است
پیام تبریک ایران خودرو به رییس جمهور منتخب
پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی پارس به رییس جمهور منتخب و ملت ایران
پیام تبریک رییس دانشگاه تهران به رییس جمهور منتخب ایران
پیام تبریک رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی به دکتر پزشکیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 تیر 1403 ساعت 20:252024-07-07سياسي

پیام تبریک رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مسعود پزشکیان 


محمد اسلامی در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

- محمد اسلامی در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم اکنون که از رهگذر حضور حماسی و متعهدانه ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی، برگ زریّن دیگری به کارنامه پرافتخار ایران و ایرانی افزوده شد و به یمن برگزاری عزتمندانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، موجبات خشنودی و دلگرمی دلبستگان به آرمان های اصیل و جاودان انقلاب شکوهمند اسلامی فراهم آمده است؛ برخود واجب می دانم تا پیشانی سپاس و ستایش به درگاه پروردگار سبحان بسایم و سلام و درود بی پایان خود را به پیشگاه ملت تمدن ساز ایران تقدیم نمایم.

بدون تردید، برگزاری سالم انتخابات ریاست جمهوری در یک بازه زمانی کوتاه و اجرای موفقیت آمیز این فرآیند، مرهون راهبری ها و هدایت های پدرانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی است که مانند همیشه در برهه های حساس و سرنوشت ساز این سرزمین، مایه آرامش و عامل وحدت بخش ملت سرافراز ایران هستند.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - رییس جمهور منتخب ملت ایران - انتخابات ریاست - چهاردهمین دوره - مسعود پزشکیان - ایران - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مسعود پزشکیان 

پیام تبریک رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مسعود پزشکیان